Assalamualaikum, Iklan Jual Beli di Idea Business,Product * Alarm Padlock * Dummy CCTV * E-Tuition Score A * HPA * Pembelian Emas * Product Muslim Ana Edar * Tempahan/Hadiah Coklat & Kek

Sunday, April 19, 2009

Product Muslim Ana Edar

Berbagai-bagai Product Ana Edar untuk pengguna terutamanya Orang Islam,

Sesiapa berminat untuk mendapatkan product tersebut boleh menghubungi:

Contact : 013-3402394
Lokasi : Cheras

website Anaedar di http://www.anaedar.com/

Produk Belian

[ Kod: 117 ] FEMININE WASH

Di formulasi dengan kehebatan T3 dan minyak Rosemary untuk membantu proses pembersihan wanita khususnya pada bahagian sulit. T3 terkenal sebagai bahan anti bakteria dan anti radang, dan membantu membersihkan diri anda dengan lebih berkesan.

Harga Sabah/Sarawak : RM 17.20
Harga Semenanjung : RM 14.20

Kuantiti :


Mulakan hari anda dengan Sabun Susu Kambing dan Madu Ana untuk kecergasan dan keyakinan yang lebih terserlah ! Formulasi istimewa berasaskan minyak sawit. Diperkaya dengan khasiat dan kebaikan susu kambing dan madu serta emolien dan pelembap tambahan untuk penjagaan ekstra kulit anda. Sesuai untuk kegunaan muka dan badan. Membantu memelihara dan mengekalkan kelembapan asli kulit anda di samping menstabilkan tekstur kulit

Harga Sabah/Sarawak : RM 15.00
Harga Semenanjung : RM 12.90

Kuantiti :


[ Kod: 1613 ] UBAT GIGI MUTIARA


Harga Sabah/Sarawak : RM 13.90
Harga Semenanjung : RM 11.90

Kuantiti :



Produk Belian

Diminati ramai kerana baunya yang harum dan kontemporari, sesuai untuk golongan lelaki. Debunya yang halus dan bermutu tinggi menjadikannya mudah diratakan. Diperkaya dengan agen anti bakteria untuk pelindungan yang lebih kepada kulit anda. Gunakanlah setiap masa bagi menambahkan keyakinan diri anda!

Harga Sabah/Sarawak : RM 12.00
Harga Semenanjung : RM 10.00

Kuantiti :


Diminati ramai kerana baunya yang harum dan kontemporari, sesuai untuk golongan wanita. Debunya yang halus dan bermutu tinggi menjadikannya mudah diratakan. Diperkaya dengan agen anti bakteria untuk pelindungan yang lebih kepada kulit anda. Gunakanlah setiap masa bagi menambahkan keyakinan diri anda!

Harga Sabah/Sarawak : RM 12.00
Harga Semenanjung : RM 10.00

Kuantiti :



Diminati ramai kerana baunya yang harum dan kontemporari, sesuai untuk golongan lelaki dan wanita. Debunya yang halus dan bermutu tinggi menjadikannya mudah diratakan. Diperkaya dengan agen anti bakteria untuk pelindungan yang lebih kepada kulit anda. Gunakanlah setiap masa bagi menambahkan keyakinan diri anda!

Harga Sabah/Sarawak : RM 12.00
Harga Semenanjung : RM 10.00

Kuantiti :


Membantu mengatasi masalah badan berbau, memberi anda keselesaan dan ketenangan sepanjang hari. Disediakan dalam pek yang mudah dibawa ke mana-mana.

Harga Sabah/Sarawak : RM 7.70
Harga Semenanjung : RM 6.75

Kuantiti :


[ Kod: 2161 ] GEL ALOE VERA 96%

Gel Aloe Vera adalah sejenis bahan yang diperolehi daripada daun pokok Aloe Vera dan terkenal sebagai penawar dan pelembap semulajadi. Gel Aloe Vera 96% Ana diperkaya dengan kebaikan pati aloe vera asli yang berkhasiat membantu memelihara kulit daripada panahan matahari, angin,kekeringan dan keretakan. Mengandungi agen anti bakteria dan anti fungal. Bahan kogulasinya dapat merangsang pertumbuhan tisu kulit dan mengelakkan kesakitan dan parut.

Harga Sabah/Sarawak : RM 14.90
Harga Semenanjung : RM 12.90

Kuantiti :


[ Kod: 601 ] KRIM KECANTIKAN

Losyen kulit yang tidak melekit dan mudah meresap. Diperkaya dengan ekstrak timun, emolien dan pelembap tambahan semulajadi untuk melindungi dan memelihara kulit daripada kekeringan dan ketidakselesaan. Diperindah dengan haruman yang menawan dan cukup meyakinkan.

Harga Sabah/Sarawak : RM 17.50
Harga Semenanjung : RM 15.50

Kuantiti :


Tonik Rambut Ana dengan rumusan istimewa yang diperkaya dengan kebaikan minyak zaitun, menyingkap kembali rahsia khazanah alam ini. Selain daripada wangiannya yang harum, tonik rambut juga berkesan membantu menyejukkan kulit kepala, menghitamkan rambut, melebat dan mengelakkan keguguran rambut serta menghilangkan kegatalan kulit kepala.

Harga Sabah/Sarawak : RM 13.90
Harga Semenanjung : RM 11.90

Kuantiti :







Produk Belian

Digunakan turun temurun untuk mengatasi masalah kulit muka. Kini diproses dengan kaedah lebih mudah dan canggih untuk menjamin mutunya. Amat sesuai digunakan untuk menghilangkan jeragat, jerawat gatal-gatal, kudis, kayap serta menghaluskan kulit muka jika diamalkan selalu.

Harga Sabah/Sarawak : RM 8.70
Harga Semenanjung : RM 7.70

Kuantiti :


[ Kod: 2120 ] EKSOTIKA WAJAH

Sabun istimewa Eksotika Wajah dirumus khas dengan kulit kayu manis, ekstrak buah bunga tanjung dan madu. Kombinasi unik ini membantu meningkatkan seri wajah serta mengatasi masalah kulit jika diamalkan secara konsisten. Produk ini dibuat dengan tangan untuk mengekalkan keaslian dan dikeluarkan dengan edisi terhad. Jangan lepaskan peluang untuk memilikinya!

Harga Sabah/Sarawak : RM 0.00
Harga Semenanjung : RM 15.90

Kuantiti :



Dirumus khas agar sesuai untuk semua jenis kulit. Bertindak membersihkan kotoran dan minyak berlebihan daripada liang roma dan permukaan kulit, menghalang liang roma daripada tersunmbat serta mengelakkan kesan jangkitan. Diperkaya dengan ekstrak aloe vera yang mengandungi agen anti bakteria dan anti fungal untuk kelembapan dan penjagaan ekstra kulit muka anda.

Harga Sabah/Sarawak : RM 14.90
Harga Semenanjung : RM 12.90

Kuantiti :





Produk Belian

[ Kod: 2342 ] BEDAK KOMPEK


Harga Sabah/Sarawak : RM 33.00
Harga Semenanjung : RM 30.00

Kuantiti :

[ Kod: 2523 ] LIPBALM TREAT 07

Formulasi terkini yang menggabungkan kebaikan ekstrak gamat, propolis, aloe vera, minyak zaitun, minyak bunga matahari dan vitamin E. Membantu melembapkan bibir serta melindungi kulit bibir daripada masalah kekeringan dan kesan sinaran UVA/UVB matahari. Lipbalm Treat 07 tanpa warna sangat sesuai untuk jemaah umrah dan haji.

Harga Sabah/Sarawak : RM 26.00
Harga Semenanjung : RM 25.00

Kuantiti :

[ Kod: 2521 ] LIPSTIK 05

Digemari ramai kerana keunikan dan keistimewaan warnanya yang berubah kemerahan menurut suhu bibir anda, memberikan penampilan semulajadi. Formulasi terkini yang menggabungkan kebaikan ekstrak gamat, propolis, aloe vera, minyak zaitun, minyak bunga matahari dan vitamin E. Membantu melembapkan bibir serta melindungi kulit bibir daripada masalah kekeringan dan kesan sinaran UVA/UVB matahari.

Harga Sabah/Sarawak : RM 26.00
Harga Semenanjung : RM 25.00

Kuantiti :

[ Kod: 2522 ] LIPSTIK 06

Formulasi terkini dengan warna natural sesuai untuk mereka yang berkulit cerah. Rumusan istimewa yang menggabungkan kebaikan ekstrak gamat, propolis, aloe vera, minyak zaitun, minyak bunga matahari dan vitamin E. Membantu melembapkan bibir serta melindungi kulit bibir daripada masalah kekeringan dan kesan sinaran UVA/UVB matahari.

Harga Sabah/Sarawak : RM 26.00
Harga Semenanjung : RM 25.00

Kuantiti :

[ Kod: 2524 ] LIPSTIK 08

Formulasi terkini dengan warna trendi sesuai untuk mereka yang berkulit cerah mahupun gelap. Rumusan istimewa yang menggabungkan kebaikan ekstrak gamat, propolis, aloe vera, minyak zaitun, minyak bunga matahari dan vitamin E. Membantu melembapkan bibir serta melindungi kulit bibir daripada masalah kekeringan dan kesan sinaran UVA/UVB matahari.

Harga Sabah/Sarawak : RM 26.00
Harga Semenanjung : RM 25.00

Kuantiti :


Produk Belian

[ Kod: 8563 ] GUARANA 'O'

Adunan 100% herba tradisi Paullinia Cupana dari Amazon yang bertindak sebagai tonik untuk membantu meningkatkan kecergasan mental dan fizikal sepanjang hari.

Harga Sabah/Sarawak : RM 53.90
Harga Semenanjung : RM 49.90

Kuantiti :

Rumusan herba komprehensif yang bebas bahan kimia berbahaya dan mengandungi phytoestrogen untuk keselesaan fizikal dan emosi.! Khusus untuk penjagaan rambut, muka dan badan. Ramuan istimewa daun bunga raya, daun semambu, buah keras, akar sintok, daun limau purut, daun pudina dan berbagai lagi tumbuhan dengan wangian asli bunga ros dan jasmin. Sangat sesuai untuk menyejukkan kepala dan badan, mengatasi masalah ruam dan ekzema serta mengandungi pektin semulajadi untuk menyokong pertumbuhan rambut.

Harga Sabah/Sarawak : RM 105.00
Harga Semenanjung : RM 95.00

Kuantiti :



Harga Sabah/Sarawak : RM 105.00
Harga Semenanjung : RM 95.00

Kuantiti :



Harga Sabah/Sarawak : RM 129.00
Harga Semenanjung : RM 119.00

Kuantiti :

Dirumus khas dengan minyak pudina, eukaliptus, cengkih dan daun cinnamon untuk membantu memberi kelegaan kepada masalah selsema, hidung tersumbat, gigitan serangga, sakit perut, membuang angin, kegatalan dan lecuran ringan. Juga membantu melegakan komplikasi akibat resdung melalui amalan terapi wap. Bebas bahan kimia berbahaya dan sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa.

Harga Sabah/Sarawak : RM 23.00
Harga Semenanjung : RM 18.00

Kuantiti :

Rumusan unik menggabungkan kolegen daripada ikan, enzim Q10, ekstrak likoris, ekstrak biji anggur, ekstrak pokok teh dan tannin untuk membantu mencerahkan kulit dan memulihkan tisu kulit serta menjadikannya lebih anjal sambil mengurangkan garis halus dan tanda hitam pada muka. Juga membantu mengimbangkan kelembapan semulajadi kulit agar lebih lembut dan cerah.

Harga Sabah/Sarawak : RM 175.00
Harga Semenanjung : RM 165.00

Kuantiti :

Dirumus khas untuk membantu sistem pelawasan dan melegakan kesakitan. Gabungan flora dan herba terpilih yang bebas daripada bahan kimia berbahaya dengan 100% ekstrak semulajadi daripada lada hitam dan kapsikum. Membantu memberi kesan panas dan kelegaan kepada urat-urat yang sakit, membuang bahan-bahan toksik dan toksin serta membantu melegakan masalah angin dan sembelit. Sangat sesuai digunakan dalam rawatan fisioterapi.

Harga Sabah/Sarawak : RM 105.00
Harga Semenanjung : RM 95.00

Kuantiti :


Produk Belian

Minuman berasaskan koko yang diperkaya dengan madu dan gingko biloba. Rasa koko asli yang memang lazat dan menyegarkan. Bukan GMO atau GE. Sangat sesuai dijadikan minuman harian yang menyihatkan untuk seisi keluarga.

Harga Sabah/Sarawak : RM 23.90
Harga Semenanjung : RM 19.90

Kuantiti :



Harga Sabah/Sarawak : RM 0.00
Harga Semenanjung : RM 15.90

Kuantiti :

[ Kod: 4581 ] PERENCAH ANA

Hidangan lebih lazat, lebih cepat Disediakan daripada bahan bersih dan bermutu, memudahkan urusan masak-memasak sambil menambah rasa kesedapan masakan anda! Sesuai untuk semua masakan terutama sajian mee.

Harga Sabah/Sarawak : RM 7.30
Harga Semenanjung : RM 6.20

Kuantiti :

Nikmati kelazatan Kopi putih Arabica diadun dengan khasiat koko, madu dan Ashwagandha yang juga dikenali sebagai Ginseng India. Kopi pracampur 5 dalam 1 ini juga tidak mengandungi aroma dan perisa tiruan. Bukan GMO atau GE. Kerinduan sejati hanya dengan Rindu Cafe'.

Harga Sabah/Sarawak : RM 23.90
Harga Semenanjung : RM 19.90

Kuantiti :

[ Kod: 113 ] SAFFRON ORANGE PLUS

Produk minuman istimewa yang menggabungkan kelebihan Zaffran, iaitu sejenis herba ynag menguatkan proses minda, dengan madu dan pegaga. Ditambah dengan ekstrak oren untuk menambahkan kelazatan. Sesuai dinikmati sejuk untuk menghilangkan dahaga. Pasti menjadi kegemaran anda sekeluarga.

Harga Sabah/Sarawak : RM 23.60
Harga Semenanjung : RM 18.90

Kuantiti :



Harga Sabah/Sarawak : RM 15.90
Harga Semenanjung : RM 13.90

Kuantiti :


Produk Belian

[ Kod: 8512 ] ANA CERDAS (BARU)

Ana Cerdas mengandungi garam mineral seperti Potassium Fosfat, Magnesium Fosfat, Natrium Fosfat dan Ferum Fosfat yang berfungsi membantu sel-sel otak menjalankan proses biokimia otak serta membawa oksigen ke seluruh badan untuk menambahkan kecekapan mental dan tenaga.

Harga Sabah/Sarawak : RM 60.00
Harga Semenanjung : RM 55.00

Kuantiti :

[ Kod: 8031 ] BAM SYIFA


Harga Sabah/Sarawak : RM 6.45
Harga Semenanjung : RM 5.85

Kuantiti :

[ Kod: 120 ] JUS QASEH ADINDA

Minuman kesihatan istimewa dengan ramuan pati kurma, madu, zaitun, tiin, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam, gingko biloba, sireh, pegaga dan berbagai herba terpilih khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran wanita. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islam untuk memelihara kesucian rohani produk. Kehebatan yang pasti terasa !

>>Perincian

Harga Sabah/Sarawak : RM 76.90
Harga Semenanjung : RM 71.90

Kuantiti :


[ Kod: 119 ] JUS QASEH KEKANDA

Minuman kesihatan istimewa dengan ramuan madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam, gingko biloba, sireh dan berbagai herba terpilih khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran lelaki. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islam untuk memelihara kesucian rohani produk. Kehebatan yang pasti terasa !

>>Perincian

Harga Sabah/Sarawak : RM 76.90
Harga Semenanjung : RM 71.90

Kuantiti :




Harga Sabah/Sarawak : RM 57.00
Harga Semenanjung : RM 52.00

Kuantiti :

Campuran madu asli, ekstrak kismis, ekstrak kurma, habbatus sauda', ginkgo biloba dan badam. Mengandungi anti oksidan dan sejumlah galian, vitamin dan asid amino yang membantu membekalkan tenaga dan menyumbangkan oksigen kepada sel otak serta nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan dewasa.

>>Perincian

Harga Sabah/Sarawak : RM 69.90
Harga Semenanjung : RM 64.90

Kuantiti :


Produk Belian

Dengan 7 tahap penapisan. Menapis sehingga 99.9% bakteria, kuman, klorin, karat, keladak, bau dan kotoran. Gabungan konsep tenaga infra merah jauh dan dibantu oleh batu mineral serta andosit, menjadikan air yang ditapis lebih oksigen, lebih alkali, lebih berkualiti dan lebih mudah diserap ke dalam sel tubuh badan untuk meningkatkan metabolisma dan proses detoksifikasi.

Harga Sabah/Sarawak : RM 799.00
Harga Semenanjung : RM 699.00

Kuantiti :



Harga Sabah/Sarawak : RM 999.00
Harga Semenanjung : RM 899.00

Kuantiti :


Rumusan tulen dan pekat dengan kuasa cucian tinggi dan penyingkir kotoran yang handal dan cepat berkesan. Mengandungi bahan anti karat untuk melindungi bahan logam daripada berkarat apabila direndam/dicuci. Rendaman sehingga 4 hari tanpa meninggalkan bau busuk. Sedikit buih semasa mencuci, senang dibilas dan menjimatkan air. Sesuai untuk cucian tangan dan mesin.

Harga Sabah/Sarawak : RM 23.50
Harga Semenanjung : RM 17.50

Kuantiti :

1 comment:

  1. Harga untuk water filter amatlah murah jika dibandingkan dengan product yg berjenama.
    Kualiti water filter ini setanding dengan product jenama lain.

    ReplyDelete